Valborg

Gårdagen började bra med en promenad ner till stan med Tessa. Självklart var målet systembolaget, men vi hann med en del annat också, bla några inredningsbutiker och Bosses glassbar (vid 11 på morgonen!!). Sedan skulle man ta sig från stan med 2 liten sprit på ryggen. Gick bra, vi hann även svänga förbi skolan eftersom Lina inte ville gå hem själv. Jo precis, SVP:arna hade lektioner på valborg, normalt. När vi kom hem blev det en champagne brunch, kunde väl inte bli mer perfekt. =)

Vid 15.00 började vi valborgsfirandet på allvar med några omgångar av ölspelet. Sedan kom killarna med grill m.m. Erik var helt klart fullast, väldigt roligt att se. Han brukar annars vara den som är mest normal när vi går ut. =) Grillningen sattes igång och folket började droppa in. Sen vet jag inte om jag ska berätta mer här... Är nog bäst att låta bli =)

Runt 19-tiden var det dags att bege sig till solhagaområdet för att spela brännboll. MItt lag vann, visst jag "dömde" men dom andra fuskade fasen HELA tiden. Vi fuskade också, men inte så mkt.  Efter detta var det mycket slappande, drickande och ja... Vi ska som sagt inte gå in på detaljet här. =)

På Akuten (festen på kårallen) var det mycket folk, vilket såklart var roligt. Kvällen slutade som den brukar... Även detta låter jag bli osagt, för säkerhets skull. =)

Kvällens bästa #1: 
Erik kommer in med en påse chips
Sanne: "En skål då Erik?"
Erik tar upp sin öl: "Skål!"
Sanne stirrar på Erik och efter en stund säger han: "Jaha, en en sån skål..."

Kvällens bästa #2:
Andrew: "Steker ni kroppkakor i vinklar eller?"

Avslutar med några bilder:

image22
Tessa, Lina och jag. Precis satt igång.

image23
Emma, Andrew, Sanna och jag. Bästa bilden!!!

image24
Erik, behöver jag säga något mer? ;)

Kram
Sanne


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag kan gå in på detaljer :D

2007-05-02 @ 09:17:06
Postat av: TN

vilka fulka overaller, min vägverks-orangea är finast ;P

2007-11-28 @ 15:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback