SOF 2007

Då var SOF helgen över! Lite tråkigt, men ändå skönt på samma gång. Har varit tre tuffa dagar och kan helt ärligt säga att man är rätt så utslagen nu. Det kanske är tur att det bara är vartannat år? Så mycket fylla och så mycket pinsamma händelser. Gott om folk var det iallafall, mest igår dock.

Torsdagen började vi lite lätt hemma hos oss, för att senare på kvällen springa iväg till våran kära IBF-kompis Persson. Hos honom träffade vi på massa lärarstudernade (tror jag), rätt trevliga människor. Dock var det inte så roligt när dom kallade mig, Emma och Sanna för nördar för att vi är kemister. Helt klart ett missförstånd =)
Innan det var dags att bege sig till SOF-området skulle man hinna köra en omgång TV-spel med Persson. Hur roligt som helst, har nog inte varit med om något roligare spel. Man skulle slå på bongotrummor och följa musiken. Persson vann så kalrt, men han har ju spelat lite mer än mig. Men jag lyckades vinna en gång iallafall.. Jag är nöjd! =)

image25



Fredagen var den dagen då vi skulle umgås och grilla med våra kära i:are. God mat, trevligt sällskap och en och annan incident i sängen kan man verkligen inte klaga på. Sängen-incidenten lämnar jag helt klart över till Lina. Ingenting jag vill ha i min blogg ;) Hah.

image26

Även Johan gör sig bra på kort. Känner mig lite elak, men jag måste verkligen lägga upp den. Helt klockren!

image27
Så söt han är den pojken :P haha!

På lördagen var det dags för SOF-kårtegen och eftersom man inte sett något sånt innan någongång så hade man inga förväntningar. Men jag tycker att byggarna gjorde ett väldigt bra jobb och det var riktigt roligt att se hur studenterna bjöd på sig själva. Jag har bilder på allas byggen, men tänker inte lägga upp alla bilder. Men några smakprov ska ni ju få såklart:

image28

image29

image30


På kvällen var det dags att träffa i:arna igen. Denna gång hemma hos Erik, och inte Andrew. Här var det ännu mindre oskyldigt, och än en gång så var det Lina & co som stod för snuskigheterna. Fina ord (och figurer....) på overallerna, och mycket smirnoff-drickande. Kvällens bästa vet jag inte om jag vågar ta upp här ens, känns som om alla människor inte behöver få veta. Lika bra att det stannar mellan oss som var där.. hrm.. =)

Lite bilder tog det ju också såklart!

image31

Lina inblandad, såklart!

image32

Vad gör du Andrew? =)

Nej, nu är det dags att göra någonting vettigt. Eller iallafall försöka! =)

Sanne

Kommentarer
Postat av: Lina

Snuskig? nä vet jag vad

2007-05-27 @ 03:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback