Tvätt eller kravall?

Eftersom jag skriver detta vid den här tiden så förstår ni nog att jag och Lina valde att tvätta nu istället för att gå på kravallen. Det är ju i och för sig bara en vanlig tentakravall, men tydligen var det över 800 biljetter sålda, och fler såldes säkerligen nu ikväll. Hade varit roligt, roligare än att tvätta iallafall... Men tre fester i rad är väl inget man rekommenderar direkt. Eftersom vi nu ska till Angelica imorgon och Norrköping på lördag så kunde vi faktiskt vara utan denna kravallen =)

Sen måste jag förövrigt bara nämna att jag är väldigt stolt över mig själv. Jag har lyckats med det (nästintill) omöjliga; sätta ett VG på en biokemitenta. Det trodde jag aldrig. Det borde inte ha hänt. Det är som att säga att Färjestad inte kommer till slutspel... För det vet ju vilken människa som helst att dom gör. Men men, nu är den kursen avklarad.

Mer än så har det väl inte hänt sen sist jag skrev. Efter helgen kommer det såklart bilder m.m. Håll utkik ;)

Sen måste jag bara säga Grattis till Dario, min bror. Starkt att gå vidare till nästa uttagning i hockeyn! =)

Ska avsluta med dagen citat, även denna gången är det Lina som står för de:
 
Lina: "Jag går fan inte upp innan jag vaknar.."

Ibland blir jag rädd för henne ;)

Sanne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback