Ordval

Då var det dags för ny termin, nya kurser och nya förväntningar. Våren kommer mestadels bestå av plugg, men även en del festande. Alltså kommer den här terminen se ut som alla andra terminer och tur är väl det! =)

De nya kurserna va ungefär som jag trodde, lite halvsega, så många timmar kommer gå åt till böckerna. Men så säger man ju varje gång, och det blir alltid som det brukar bli. Man får sitta och råplugga en vecka innan tentan. Men vem har sagt att det inte funkar? Tycker att det funkar bra! =)

Innebandyträning idag, även den var precis som den brukar; seg med massa styrka, skott och passningsövningar. Min tränare är dock lite knäpp ibland, men det får han vara. Jag orkar för tillfället inte lägga ner någon energi på honom =) På lördag är det match i Motala, så det blir till att fokusera på det nu!

Jag vill även passa på att önska alla som skriver tentor nu den här veckan LYCKA TILL!

Som ni kanske märker så har jag inte så mycket att skriva för tillfället, men någon dag nu framöver (troligtvis efter nästa torsdag) blir det lite bilder, mer skvaller och några sköna citat! =)

Men jag ska avsluta detta blogginlägg, som vanligt, med Dagens citat:

Lina: "Då hinner jag bli avsugen på det..."








Kommentarer
Postat av: Lina

Jag börjar tycka mer å mer illa om dig :P

2007-01-17 @ 23:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback