Liv i Berga

Jag vill bara börja med att säga att det borde vara förbjudet att gå upp tidigare än 10 på lördagar (och söndagar såklart). Tidigt uppgång var någonting jag, och resten av lagkamraterna, fick uppleva igår iallafall. Jag kan säga att jag hade gjort rätt mycket för att få stanna kvar i sängen den morgonen! =)
Samling vid 9.00, bilresa till Motala, match 10.45. Matchen slutade, som de senaste matcherna, med förlust. Riktigt tråkigt, och för tillfället så känns det som om det inte går att göra någonting åt det. Jag tyckte inte att dessa tjejer vi mötte var så bra. Vi har säkerligen skickligare spelare, men vi funkar inte som lag helt enkelt. Men men... Nu släpper vi detta och tänker framåt istället. Matchreferatet skrivs någongång nu i veckan och finns uppe på IBF:s hemsida, som vanligt.

Vi kom hem runt 13-tiden, käkade mat, sen var det dags att göra sig iordning inför Angelicas inflyttningsfest. När jag och Lina var klara började vi förfesta själva lite smått. Allting gick enligt planerna, martini, shoots och fia med hutt. Lina fick storstryk... =)

162171-1

Uppladdning med lite av varje.. =)

162171-3162171-2

Jag och Lina i någolunda nyktert tillstånd, fortfarande hemma hos oss!

Tänkte lägga inte skriva så mycket om festen hos Angelica, utan lägga in några bilder istället. För en bild säger ju mer än 1000 ord, eller hur det nu är visa personer brukar säga! =) Men det var en grymt rolig fest. Jag har helt ärligt inte haft så roligt på ett bra tag. Vi brukar vara väldigt bra på att dansa när vi går ut, men igår var det inget sådant alls, utan det blev istället mycket snack med många trevliga människor! =) Lära känna nytt folk är aldrig fel! Det är en sak som är säker =)

162171-6
162171-5

Angelica och Kalle till vänster. Jossan till höger.


162171-7

Annso gillar sin tunga ;)


162171-8

Poängkungarna i IBF, bröder! =)

162171-9

Martin normal, Andreas ehm.. också normal? ;)

162171-10

Jag och Jossan

162171-11

Olle, ingen har någonsin påstått att skåningar är smarta/vettiga! =)

162171-12

Lina och den "vettiga" skåningen.... Vi befinner oss på någon krog nere på stan.

162171-13

Andreas försöker se nykter ut... ;)

Det finns såklart fler bilder, så vill ni se mer får ni säga till så skickar jag! =)

Vill avsluta med att säga tack för igår! =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vackert spel! Hur gick det med spädningen? Kram från Köpenhamn

2007-01-21 @ 16:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback