Läskigaste drömmen ever!

Inatt drömde jag något jättelustigt. Jag satt på ett fik nere på stan (Linköping), sen började ett satanistband spela utanför. De sjöng och skrek och slet av sig huden.......... Ingen på fiket verkade bry sig mer än jag. Jag satt där och var jätterädd, och vågade absolut inte gå ut från fiket! Sen så skulle de helt plötsligt stänga och alla människor går ut och jag får panik. Till slut får ävn jag gå ut, och precis när jag går ut slutar satanisterna spela och kollar på mig. Jag blir såklart jätterädd och börjar springa ifrån dem, men när jag vänder mig om så ser jag att de går efter mig och spelar/sjunger på sina satanistlåtar. Även nu sliter en av männen av sitt ansikte. Jag springer och springer och efter ett tag så lyckas jag springa ifrån dem. Spinger in i någon stor hall med bara massa toaletter (säkert 100 stycken). Låser in mig på en av dem. Sen efter ett tag hör jag att det kommer in massa folk och de stannar precis utanför min toalettdörr.. Det blir helt tyst och det var tyst väldigt länge... Så jag antog att de hade gått därifrån. Jag låser upp dörren och öppnar den några centimeter för att se om det var någon där inne.. självklart så står det massvis med satanister med yxor å gevär och väntar på att jag ska komma ut.. Sen började min mobil tjuta.. SMS.. och jag vaknar! PUH!! Ikväll ska jag inte gå och lägga mig alls, tänk om de väntar på mig fortfarande..

Sanne

Kommentarer
Postat av: Lina

Hahaha, det där va det sjukaste jag hört.. Har du feber eller nåt så du iaf kan skylla på att det va en feberdröm?? :) Krya på dig tjejen

2007-01-04 @ 19:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback