Röda hjärtmönstrade lakan och Westlife

Detta har nog varit den segaste veckan hittills. Jag har i och för sig massor skolarbete att göra, men har inte kunnat motivera mig till och göra sånt. Men jag har lyckats ta fram böckerna två gånger de senaste tre dagarna iallafall, det är ju lite positivt. =)

Vad skulle jag möjligtvis kunna ha gjort, om jag nu inte pluggat?...
Efter skolan i måndags var jag och Lina och handlade massa mat, hur mycket som helst. Kan säga att vi fyllde frysen rätt rejält. Sen på kvällen åkte vi iväg till träningen, men jag får ju tyvärr inte träna på minst ett halvår nu. Har lite problem med mina ögon, men det ordnar sig! =)

I tisdags och i onsdags minns jag inte ens vad jag gjorde, så det kan inte ha varit någonting viktigt.

Men nu sitter jag iallafall här i min renbäddade säng och lyssnar på Westlife, rätt mysigt faktiskt. Fast det börjar bli lite varmt, för att det är varmt att ha datorn i knät, såklart! Westlife kanske är lite fjortis, men det är grymt skönt med lite lugn musik.  La in några Tomas Ledin låtar också... hmm.. Nästan lite för perfekt..

Jag hade tänkt att åka hem den här helgen, men det blev inte så. Stannar här i Linköping och pluggar istället, ska även följa med till Åtvidaberg på söndag. Vi ska spela match där, så då får jag vara väldigt uppmärksam. Mest för att det är jag som skriver matchreferaten som läggs upp på klubbens hemsida. Rätt roligt faktiskt.

Nej, nu ska jag försöka hitta något kul att läsa istället. Jobbigt för nacken det här :P

Kramis
Sanne 

Kommentarer
Postat av: zella

JAG SAKNAR DIG!!!!!!!!!!!! ok?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback