Förlåt!

Nu var det nog en månad sen jag skrev här sist. Jag tänker absolut inte rabbla upp allting som hänt den senaste månaden, men kan säkerligen berätta lite. =)


En hel del fester har hunnits med (som alltid). Först var det dömd, som inte slutade sådär jättebra. Men vi hade grymt roligt på förfesten. Andrew kom på världens roligaste lek.. Haha! Vi slutförde dock inte leken, vilket såklart var väldigt tråkigt. Leken gick iallafall ut på att alla skulle komma på ett djurläte, sen när vi kom till Kårallen skulle alla göra sina läten och den som fick dricka först vinner. Andrews läte var helt klart bäst.. Haha! Minns inte vad det var för djur han skulle låta som, men han lät väldigt brunstig iallafall. Lina var en brunstig älg, jag ett litet lamm och Sanna skulle låta som en tupp! haha! Men några av oss hann däcka innan vi hann leka! =P

Sedan var det dags för innebandyavslutning. Blev en hel del planering för att det skulle bli någon fest kan jag lova, men den blev rätt så bra till slut så det var det värt. =) Mat, prisutdelningar, lekar och musikunderhållning.. Vad mer kan man önska sig på en avslutning? Finns en hel del bilder uppe på en sida, lite pinsamt att jag inte kan sidan nu när det var jag som la upp bilderna, men jag ska ta reda på det till nästa gång jag skriver här. =)
Lägger upp lite bilder här så att ni inte klagar alltför mkt:

image20

Oskyldiga flickor! =)

image21

Söta töser! Lina var såååå fin i håret! (syns inte så bra här)

Inga bilder på herrarna alls den här gången.. Dom va för fulla =) hah!


Sen var det dags för en veckas lov, kan väl egentligen inte kalla det för lov. Jag pluggade nog 60% av tiden, men men... inte hela världen! =) Var iallafall hemma i småland, det är väl det viktigaste!


Har väl hänt massa mer, men orkar inte berätta om det. Är inte så viktigt. =)


Kan ju berätta om min tenta. Skrev den igår, och jag ville väldigt gärna ha ett VG, men det blir nog inte så. Men man ska inte klaga, det är alltid skönt att klara en kurs och det är jag nästan helt säker på att jag gör. Är ju ändå detta jag ska jobba med sen. Men ialalfall, tentan var helt knäpp. Massa ingående frågor som ingen lägger märke till alls när dom läser. Men men, inget att göra åt. Det kommer gå bra!


Så nu är jag helt ledig fram till nästa torsdag! Kan ni tänka er det, ledig en hel vecka utan något skolarbete alls!!! Så himla skönt, men jag är rätt säker på att jag kommer tröttna rätt snart. Är hemma i småland fram till på söndag, sen åker jag, tessa och Lina upp till Linköping och firar valborg där. Kommer bli grymt skoj! Brännboll och "Akuten" med gänget! Nice =)

Idag har jag iallafall gjort en hel del saker. Tränade imorse (provade gymmet... lite för komplicerad träning för min del), sen lagade jag mat åt pappa och hämtat mamma å Dario från jobb. resp skola. Har även provat min balklänning.. Var ju två år sen jag hade på mig den... Så sjukt fin den är.. Vill gå på bal igen ju..... suck.. =)

image18


Jag och ex:et.. *vill ha på sig klänningen igen*


Nu är det dags att hitta på någonting annat att göra, kanske lite inlinesåkning med brorsan? =) Hoppas det!


Sanne


Kommentarer
Postat av: Jimmie!

Vilka sota flickor!
VAr sa lange sedan man sag era ansikten. Sneta, underbar som vasnligt, och lina har blivit krullharig! Ursott! kramar ifran australien

2007-05-02 @ 10:51:24
Postat av: browneyed

Jättefin klänning =)

Postat av: TN

S1 å S2 :D

2007-11-28 @ 15:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback